donderdag 3 september 2015

Voor en Na vrijdag, het huis van een styliste.


Het superleuke huis van Digna in Kruiningen, binnenkort in de verkoop, 
Digna is zelf allround styliste, maar nam toch de stap om de hulp van een verkoopstyliste in te schakelen en ík was de gelukkige :-)
Wij leveren samen hierbij het bewijs dat interieurstyling en verkoopstyling dus toch écht 2 verschillende dingen zijn. Zéker als het ook nog eens je eigen huis betreft. Heel goed dus én stoer dat ze hulp durfde in te schakelen!




Natuurlijk voelde ik me vereerd toen ze me in februari vroeg haar te adviseren.
Haar woning stond al lange tijd te koop en omdat het niet wilde vlotten besloot ze extra aandacht te (laten) besteden aan de presentatie en de fotografie en pas hierna de woning opnieuw in de verkoop te doen.

Ook had ze zelf al veel aanpassingen gedaan, zoals de nieuwe vloer en wat nieuwe accessoires en kleinmeubelen,  waardoor de foto's op de website ook niet meer up to date waren.
(tja, dat veranderen..dat hoort bij ons stylisten nietwaar? :-) 





Ik ging bij haar langs in maart en mondeling namen we elke ruimte en elk "to do" puntje door. 
Wat heeft ze hard gewerkt! Geschilderd, opgeruimd en natuurlijk ook gestileerd...

Vandaag mocht ik de puntjes op de i zetten qua fotostyling en de fotografie verzorgen.
De woning komt snel online! hou mijn Facebook Pagina in de gaten voor de link....



In de foto hierboven zie je boven de voorfoto, deze is destijds door de makelaar gemaakt. 
Persoonlijk probeer ik bepaalde foto's in de verkooppresentatie wat "spannender" te maken, door bijvoorbeeld (in dit geval) via een inkijkje de eethoek in beeld te brengen.

Ik geloof er in, dat je hierdoor als (online) kijker "geprikkeld" wordt en nieuwsgierig wordt naar het volgende beeld...
Wat in de verkooppresentatie uiteraard een beeld zal zijn van de rest van de keuken...

Door dit inkijkje toe te voegen krijg je naar mijn idee ook een beter beeld van de indeling van de woning.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening...


Meer zien van het werk van Digna? Click hier 

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan! De ruimtes zien er echt heel erg ruim uit. En ik vind de styling ook erg mooi. Wij gaan binnenkort een gietvloer leggen in ons huis. En ik ben inspiratie op aan het doen voor de verdere styling. En ik moet zeggen ik vind het echt mooi. Ik zou het interieur zo overnemen :-) Ik hoop dat ons huis na de styling er ook zo fris, gezellig en ruimtelijk uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vloer heb je erin liggen zeg! Staat ook erg leuk bij de meubels.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: