woensdag 2 september 2015

Nog even genieten van de tuin

Een tijdje terug werd ik benaderd door Elho, júíst, die met die mooie kunststof plantenbakken.
Ik mocht voor hun website een blog schrijven en de fotografie hiervoor verzorgen.
Hartstikke leuk om te doen natuurlijk.
En ik voel me ook echt wel "vereerd" want mijn blog komt naast die van o.a. Urban Jungle Bloggers te staan! #ohjoy


 Het was nog niet zo simpel om onze tuin mooi in beeld te krijgen, want er wordt nog volop geklust. Om een voorbeeld te geven...het blauwe zeil met daaronder de planken voor de nieuwe schutting achter in de tuin heb ik maar even met mijn camera omzeilt ;-)
Volgend voorjaar staat er nieuwe bestrating op het programma, dus klaar met de tuin zijn we nog láng niet! Oh....en ik zou zó graag een buitendouche willen...


 Nog even en dan is het echt weer klaar voor dit jaar met het "chillen" in de tuin, daarom geniet ik nog maar even van wat fijne plaatjes uit onze tuin.


Op tafel staat de Pure Cone Bowl "60" mijn persoonlijke favoriet, ik hou wel van een "statement" op tafel


 Hieronder zie je de Pure Cone High en de pure cone (beide "45")


De schutting is nieuw en gemaakt door de buurman en mijn lief, in het najaar krijgt hij nog een extra laagje RAL 7021.

PS. Als je jouw "Elho" deelt op Social media met #Myelho kun je een "giftpack" winnen t.w.v. €250,-

Voor de slaapkamer koos ik ook nog hele gave potten uit, maar die zie je in een volgende post.
Voor een sneakpreview en om mijn blog voor Elho te lezen, click op deze link


The company "Elho" asked me to write a blog for their website, I am so excited, it was such a nice job and I love their products. You can read my blog (in english) via this link

7 opmerkingen:

  1. Wauw Marit,die pot op tafel,echt super gaaf..
    Zou hier op mijn grote steigerhouten tuintafel ook super staan..
    Mooie foto's weer hoor enne..zie je niks van dat je tuin nog in progress is..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook allemaal Elho potten in de tuin, maar daar kan er nog best een bij :-). Vind die grote ronde op jullie tafel echt
    P r a c h t i g! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heel mooi!!! Die tafel ook. Heb je een tip voor een verkooppunt en de afmetingen misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg hoe je die foto's neemt,dat doe je echt knap. Wij hebben zelf afgelopen voorjaar nieuwe vloertegels in onze tuin gelegd, maar ik wilde het nog een beetje gezelliger maken met wat potten en planten. Wellicht één van die mooie potten die jij hebt gefotografeerd? Ik vind het in ieder geval er erg gaaf uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg hoe je die foto's neemt,dat doe je echt knap. Wij hebben zelf afgelopen voorjaar nieuwe vloertegels in onze tuin gelegd, maar ik wilde het nog een beetje gezelliger maken met wat potten en planten. Wellicht één van die mooie potten die jij hebt gefotografeerd? Ik vind het in ieder geval er erg gaaf uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: