woensdag 19 februari 2014

Voor en Na, verkoopstyling

Welkom op mijn nieuwe blog, Binnenkort zal ik jullie vaker meenemen in al mijn projecten die ik hopelijk mag uitvoeren *can't wait!!*

Dit is het blog waar je me voortaan op kunt volgen, hij is nu nog een beetje kaal, maar dat komt goed, beloofd! Ik hoop dat ik jullie kan en mag inspireren.

Ik wil jullie graag laten zien wat verkoopstyling kan doen.
Wat we doen is  het huis toegankelijk maken voor een zo breed mogelijk publiek.
Door middel van slim gebruik te maken van indeling, kleur, materiaal en de focus te leggen op de positieve punten van de woning.
Met als doel de woning sneller en voor een betere prijs te verkopen.







Van deze meisjeskamer maakte ik een meer volwassen kamer, doordat deze nu neutraler is, kunnen potentiƫle kopers zich een betere voorstelling maken wat ze met deze kamer kunnen doen.

Leuke bijkomstigheid is dat de eigenaresse van deze kamer ook wel toe was aan wat minder girly en wat meer young lady! 
Deze woning komt binnenkort in de verkoop. Ik zal de link er dan bij plaatsen.

Tenslotte zou ik het enorm op prijs stellen als jullie mijn FB pagina willen liken of delen en als je meer wilt zien, zie mijn website
www.verknochtstyling.nl

fijne dag!!

Here an example what home staging can do!
If you want to see more, check my website
I would love you to like my FB page, thank you so much!

17 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf Marit! De nieuwe kamer ziet er echt super uit!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit zeg! Succes met bloggen!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit! Ik ga binnenkort toch weer nieuwe foto's laten maken van de slaapkamers. Even alles iets neutraler!
    Succes met je "nieuwe" job en ik hoop dat je veel opdrachten krijgt!

    Groetjes,

    Stephanie

    p.s. mocht je nog mensen weten die naar het Westen willen verhuizen?! let me know! haha.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thankd Stephanie, succes met de verkoop van jullie woning, komt vast goed! Mooie huis! Als ik iemand hoor, zal ik ze doorsturen ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een verschil !! echt superrrr......fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Gaaf! Doe je goed! Veel succes, Marit. En natuurlijk blijf ik je volgen ;-)

    Fijne zondag!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marit! I already follow your blog! nice work and home!
    Big hug sweetie!! ;-D
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit, wat super dat je van je hobby je werk hebt gemaakt! Ik volg je blog zeker ;-) en ik wens je veel succes met je nieuwe onderneming!
    Groetjes,
    Marline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martine, ik zie het ook echt als een voorrecht dat ik dit mag doen ;-)

      Verwijderen
  8. Echt, jij bent zo goed bezig! Prachtig, echt een hele ander fijne en frisse look!
    (de lamp heeft kleineigenwijsje ook op haar kamer... love it!)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Heb je vragen of wil je reageren, laat hier je reactie achter: